Blog Archive

Tuesday, January 15, 2019

ලංකාවේ ප්‍රතම සද ගමන


ලංකාවේ ප්රතම සද ගමනටයි මේ සූදානම සජීවී විකාශනය ගෙන ඒන්නේ වතුර සමග ඔලුව ටීවී.
ඔබට සජීවී දර්ශන දැක ගන්න පුලුවන් මේ නිලකොබෙය්යා රොකට් යන්තරය තිබෙන ප්රදේශයේ දැඩි නොසන්සුන් කාරී තත්වයක් පවතිනවා. රතු හැදගත් විශල පිරිසක් බෝඩ් ඔසවා ගෙන යම් විරෝධතාවක නියැලෙන ආකාරයයි මේ දිස් වන්නේ. අපි සමීප දර්ශනනයකට ගොස් බලමු.
ඔව්
හදට ගිහින් හාල් ගේන්නද ?
හදෙන් පැනලා මැරෙන්නද ?
බිලියන දහයේ රොකට් වංචාව රටට හෙලි කරනු
හද කියන්නේ බොරුවක්
අගහරුට කැකිරිද ?
වගේ පුවරු තමයි මේ දර්ශනය කරමින් විරෝධතාවයේ නියැලෙන්නේ.
රාහු කලය පසු වී සුබ නැකත ලගා වීමට තව විනාඩි කීපයක් පමනයි තිබෙන්නේ. විශෞෂයෙන් මේ රොකට් යනායේ ආරක්ෂාව පතා නිර්මානය කරන ලද දෙහි මිරිස් වැල් රාශියක් ඔබට පෙනෙනවා ඇති එහි නාසයේ සිට පහලට ලස්සනට එල්ලෙන ආකාරය. තොටවත්ත මහතාට
මෙහිදී විශේෂයෙන් ස්තූති කල යුතුයි මෙහි නැකත් සාදා දීම සහ ආරක්ෂක විදි විදාන සලසා දීම ගැන.
මේ අතර යානය තුල පුධාන නියමු ලොක් අය්යා සහ ටොමියා මල්ලී අතර සංවාදයක්.
ලෝක් අය්යේ මොකද්ද බන් ඔය සුදු පාටට දිගට තියෙන හැන්ඩල් එක.
මම දන්නෙ කොහොමද බන් මම මේ රස්සාවක් ඉල්ල ගෙන අපේ එකා ලගට ආවහම මේකෙ පල කිව්ව නිසා මේකට ආව මිස මම මොන මගුලක් වත් දන්නෑ මේ ගැන. හදට යනවා කිව්වම අපි හිතුවේ මේ ජොලි සීන් එකක් කියලා බැලුවම මූ හැබැවටම හදට යවන්නනෙන එවල තියෙන්නෙ.උබ ?
අය්යේ මම නේ අර පාතාලේ ටොමියා කියන්නේ රොස්මිඩ් එකේ මර්ඩර් එක දුන්නේ. ලොක්කා කිව්වා මට ටික දවසක් මේකෙන් හදට ගිහින් හැංගිලා ඉදලා වර කියලා. මේකෙ කලින් හිටපු එකාව අයින් කරලා මාව දැම්මා.
ආ ඒකට කමන් නෑ. කොහොමත් අපි අපුවහම උන් තමා ගිය විදිහට එලියට එන්නේ.තොට රොකට් එලවන්න ලයිසන් තියෙනවද ? කෝ මේ සහයක චුට්ටෙ?
ඔව් ලොක් අය්යේ.
මගෙ අර බුලත් පයිය කෝ බොල. ඕං ඔය විට ටිකක් ගනින් යන්ඩ ඉස්සර කාල දාන්න.කෝ බොල මේකෙ ඇක්ලේටරේ. ඒක නැතත් කෝ යකෝ බ්රේක් එකයි ගියර් එකයි.
ලොක්කයියේ ඔතන කෙල ගහන්ඩ එපා බන් .
තෝ ඉදු මේකෙ මම නේ ඕඩර් දෙන්නේ. තෝ මම කියන විදියට හිටපිය. තුක්
රොකට් යානය ගුවන් ගත කෙරේ....
ඒයි චුට්ටෙ කෝ බන් අර පාතාලෙ ටොමියා.
ඒක තමා මාත් බැලුවේ උගේ සීට් එකත් එක්කම ඌ නෑනේ බන්. අපි උඩට යනකොට ඌ පිටිපස්සට යනවා දැක්කා වගේ මතකයි.
අය්යා...
මේ මොකදා යකෝ මේ ???
අය්යා මම අර මැකැනික් එකෙන්. මුරිච්චි වගයක් තද කර කර හිටියේ මේ යන්ට කියල දොර අරින්ට බැලුවා බෑනෝ වැ.
හුටා තෝ අර යට ඉදන් සීට් වල මුරිච්චි තද කර කර ද හිටියේ . ටොමිය එහෙනම් හිටපු තැනම ඇති තාම .
ලොක් අය්යේ අර එහා පැත්තේ තට්ට උඩ එල්ලිලා එලියේ එකෙක් අත වන වන මොනවද කියනවා්
මොකාද යකෝ ඒ. ආ අර මේක උඩ උපාවස කර කර නහිටපු එකා නේද ? හොද වැඩේ තෝ දැන් අබ්බියවකාසෙන් බැහැලා පයින් පල .
ලොක්කයියේ ආන් ආර දෙපැත්තේ බට දෙක ගැලවිලා ගියා බන්.
කෝ ??
නොදකින් විතරක් . අපේ හැත්ත වැඩක් කලොත් ඔහොමමයි. බගෙට අමුනන්න ඇති. බලපන් මම අවුරුදු තිහක් බස් එලවලා එක දවසක් රෝදයක් ගැලවීලා ගිහින් නෑ. මුන් මේ කාලකන්නි හැත්ත.
මේ ආන් අර මගුල වහපන්කෝ කනක් ඇහිලා පාඩුවේ ඉන්නනෑ අමතන්නලු අමතන්නලු. දැන් කීසැරයක් ඇමතුවද බන් තවත් මදිද.
ඒය් චුට්ටෙ දැන් හදට යන්න ආවට උබ පාර අහගත්තද ? මැප් එක බලපන් රෑක නම් කමක් නෑ මේ ගිනිමද්දහනේ ඉර පැත්තටවත් ගිහින් ගොඩ බෑවොත් එහෙම ආයේ ඇවිල්ලා විසුමක් වෙන්නේ නෑ මේකෙ එකාලගෙන්. අනික මේ ගිරිස්මෙ.
ඔය තියෙන්නේ බන් අය්යේ කෙලින්ම අපි කෙලින්ම ගියාම ඉවරනෙ.
ඔව්මනෙ යන එක පාගලම යමන් නැත්නම් එන ටිකට ආන්ඩුව මාරු වෙලා තිබ්බොත් එහෙම මුන් අපිට වීසත් කැන්සල් කරලා තියෙය්.
ලොක්කයියේ අනේ බන් ඔය සරම උස්සන් මුල්ලෙ කරන්න එපා බන්.
ඇයි තෝ කියන්නේ මට දොර ඇරන් එලියට ගිහින් එන්න කියලද . මේ උඹේ පාඩුවෙ ඉදින් .
ඒයි මිකැනික් කොල්ලෝ මට ප්ලෙන්ටියක් හදාගෙන වරකෝ.
ලොක්කය්යේ එපා බන් මේකේ ජොය්න්ට් පත්තු කරන්න . කැහ් කැහ්.
මේ වැඩි ය නෑ බන් ඊයෙ ඉතුරු වෙච්චි කොටේ. හදට යනකන් වෙන මොනව කරන්නද?
මද වේලාවක් ගත වෙයි. ඇතුලත දුමින් පිරී යයි.
ඒ ලෝක්කයියේ මාර ආතල් නේ . නිකම් පා වෙනවා වගේ බන් පන් පන් පන් මේවා ඈ හී හී හී. මේ බලහන්කො මේ.
පාවෙනවා වගේ නෙමෙයි බොල තෝ ඔය ඇත්තටම පා වෙනවා.
අඩේ ඇත්තටම පලවෙලි සැරේට නේ බන් ජොයින්ට් එකක් ගහලා පාවෙවී හදට යන .
කෝලේලො මේ මේන් මාව බලහන්. මගෙ සරම ඈ තනි සරමෙන් පියාබනව බලා ගනින් . හූ........යී හූ....................යි.
ඒයි මිකැනික් කොල්ලෝ මෙහෙ වර. මූ හොන්ද කොල්ල නේද බන්.
අය්යේ එපා බන් නිකම් හිටින්කෝ.
ලෝක්කය්යේ මේ විකාර නන් කරන්න හදන්න එපා මෙතන ඈ .
මම මේ නිකම් බන් හෙහ් හෙහ්. ඒ මේ බලහන්කො බන් මේවා ඔබපුවම මේ පාට පාට ලයිට් පත්තු වෙන හැටි . තොරනක් වගේ නේ බන්. ආ....ව්. රතුපාට එක ඇයි බන් මේ කැරකි කැරකි පත්තුවෙන්නේ?
එදින සවස.
ඒ බන් චුට්ටේ මේ අපි හදටද ඇවිල්ලා ඉන්නේ බන් උඹ වෙලාවට හෑන්ඩ් බ්රෙක් එක පෑගුවද? වැදුන වැදිල්ලටද කොහෙද දුන් දානවා බන් වටේටම .
එහෙම වෙන්ඩ එපෑ. බන් අය්යේ. බ්රෙක් එක කියල හිතලා තමා මම අර හැඩල් එක තද කරන් හිටියේ.
එතකොට යකෝ අර කතරගම කොලඹ බස් එකක් යනවා පේන්නේ උනුත් හදට ඇවිල්ලද බස් එකේ?

No comments:

Post a Comment