Blog Archive

Monday, October 10, 2016

මේක තමයි නියම ආදරය.


විනාඩි 5k වෙන්කරලා කියවපන් මචන් ආදරයයි,කාමයයි පටල ගත්ත අයට හුගක් වටින කතාවක්...
ඔහු : නංගී , මම ඔයාට කැමතියි.
මට හිතෙන්නෙ ඊටත් එහා මම ඔයාට ආදරෙයි.
ඇය : අයියෙ , මම කවදාවත් කොල්ලෙක් බලාපොරොත්තු වෙන තරම් හොඳ ආදරවන්තියක් වෙන එකක් නෑ.
ඔහු : ඇයි නංගි එහෙම කියන්නෙ ?
ඇය : මම හරිම වෙනස් අයියෙ.
මගේම කියලා පිළිවෙලක් තියෙනවා.
ඒ පිළිවෙලට එහා නොයනව නම් විතරයි ආදරයක් ගැන හිතන්නෙ.
එහෙම ඉන්න කිසිම කොල්ලෙක් කැමති වෙන එකක් නෑ අයියෙ.
ඔහු : කොහොම ඉන්නද ?
ඇය : අවුරුදු ගාණක් අපිව ලෝකයම කරගත්තු අම්මා තාත්තගෙ බලාපොරොත්තු වලින් කොටසක් වත් මට ඉටු කරන්න ඕන.
ඉතින් එයාව ජීවිතේ අංක එක කරගන්න නොකියන කෙනෙක් වෙන්න ඕන.
මට මගහැරේවි එයාට හැම නිතරම කතා කරන්න , හැම නිතරම හමුවෙන්න.
එයා මාව තේරුම් ගන්න ඕන.
එයාටත් ඒ නිදහස මම දෙනවා.
ඔව් මටත් දුක හිතේවි.
ඒත් මට තේරුම් ගන්න පුලුවන්.
මම මේ ලෝකෙ ඉන්න ලස්සනම කෙල්ල නෙවෙයි.
මගේ මෝස්තර ඔය කියන සෙක්සිම ඒවා නෙවෙයි.
ඒත් එයා කවදාවත් මා එක්ක , මා ළඟ නැති අපූරු දේ ගැන කියන්න වර්ණනා කරන්න බැහැ.
එයා මගේ ස්වරූපෙ එයා දකින්න ආස වෙනස්කම් මොනවද මට කියන්න ඕන.
මම එයාට හුඟක් ආදරෙයි.
ඉතින් මම එයා වෙනුවෙන් වෙනස් වෙනවා.
මමත් කවදාවත් කිසිම කෙනෙක්ගෙ දෙයක් වර්ණනා කරන්නෙ නෑ.
එයාගෙ වෙන්න ඕන වෙනස්කම් ගැන ආදරෙන් එයාගෙන්ම ඉල්ලනවා.
මට අවධානය දෙන්න.
මං වෙනුවෙන් වෙලාව දෙන්න.
මාව විශ්වාස කරන්න.
මමත් ඒ හැමදේම එයාට දෙනවා.
මමයි එයාගෙ හොඳම යාලුවා වෙන්න ඕන.
එයාගෙ හැම රහසම මට රහසක් නොවෙන්න ඕන.
එයත් මගේ හොඳම යාලුවා වෙයි.
මම මගේ හැමදේම එයාට කියනවා.
මම ගැන හොඳ නරක ඕනම දෙයක් පිට තුන්වන පාර්ශවයකට කියන්න ඉඩ තියන්නෙ නෑ.
මම කියවන රේඩියෝ එකක්.
වෙලාවකට කියන කිසිම දේක තේරුමක් නැති වේවි.
අනේ ඒත් අහන් ඉන්න ඕන.
මා එක්ක මගේ බාල සහෝදරයා වගේ රණ්ඩු වෙන්න ඕන. ටික වෙලාවකින් ආයිමත් යාලු වෙන්න ඕන.
මගේ වැඩිමහල් සහෝදරයා වගේ මට තරවටු කරන්න ඕනෙ. මට ජීවිතේ වරදින්න පුලුවන් තැන් එමටයි.
අප්පච්චි වගේ මට රැකවරණය කරන්න. කෙල්ලෙක් කියන්නෙ රැකබලා ගන්න ඕන පොහොට්ටුවක්.
පෙම්වතා වගේ ආදරේ කරන්න. මා එක්ක හුරතල් වෙන්න.
හැබැයි මා එක්ක මගේ කසාඳ සැමියා වගේ වෙන්න හදන්න එපා. ආදරේ පොහොට්ටුව ඉල්ලන්න නම් එපා. පිපෙන්න කලියෙන් පරවෙන්න මට උවමනාවක් නෑ
ඔව් මට මං ආදරේ කරන කොල්ලා එක්ක සෙක්ස් කරන්න ආසාව තියේවි.
ඒත් කවදාවත් ඇඳුම් දෙපා මුල දාන්න ඉල්ලන්න එපා.
ලිංගික ආසාවන් පිරිමහගන්න හදන්න එපා.
එහෙම උණොත් ඔයාට හැමදාටම මාව නැති වේවි.
මාව ඉඹින්න.
ආදරෙන් තුරුලු කරගන්න.
මට උණුහුම දෙන්න.
සෙක්ස් කරන්න ඉල්ලන්න එපා.
මගේ හැමදේම ඔයාගෙ තමයි.
හැම කෙල්ලටම එයාගෙම කියලා සීමාවන් තියෙනවා.
ඔයාට පුලුවනි මාව තදින් වැළඳ ගන්න.
නාබිය සිප ගන්න.
කිතියි කියනකම් හාදු දෙන්න.
පපුව යන්තමට අත ගාන්න.
සද්දෙට කන තියලා මූණ දිහා බලන් මං ඔයාගෙමද අහන්න.
ඒත් මට ඇඳුමෙන් වැහිලා තියෙන මුකුත් පෙන්වන්න කියන්න එපා.
මං තවම ආදරේ කරලා නෑ කාටවත්.
ඉතින් මේ සීමාවන් ඉස්සරහට වෙනස් වෙයි.
මම නිරුවත් වෙයි.
අනේ තුරුලට වෙලා උණුහුම් වෙන වෙලාවක මට මාව පාලනය කරගන්න බැරි උනොත් මාව නවත්තන්න.
මොකද දන්නවද ?
අපේ අවාසනාවකට අපිට අපේ වෙන්න බැරි උනොත් , අර මගේ ආදර වන්තයා , අර මගේ ආදර වන්තිය කියලා මට ඔයාට කටපුරා කියන්න පුලුවන් කම තියෙන්න ඕන.
මම නොකැළැල් කියන්න මට පුලුවන්කම තියෙන්න ඕන.
ඔව් ආදරේ කරන ඕනම දෙන්නෙක්ට ලිංගික ජීවිතයක් තියෙනවා.
මේ මීට කලින් කවදාවත් ආදරේ කරල නැති මගේ සීමාවන්.
ඉස්සරහට වෙනස්කම් වෙයි.
අනේ මන්දා.
ඔයාගෙ යාලුවො ඉස්සරහ , මේ මගේ කෙල්ල කියලා කටපුරා කියන්න ඔයාට පුලුවන් කම තියෙන්න ඕන.
නළලට කම්මුලට එයාලා ගාව දෙන හාදුව මං ඔයාගෙමයි කියලා මට මතක් කරාවි.
වෙන කෙනෙක් නිසා හැඟීම් ඇවිස්සෙන දෙයක් වෙනවද , වෙන්න යනවද ; මම ඔයාට හුඟක් ආදරේ කියලා මතක තියාගන්න.
ඔයා ඇරෙන්න වෙන ආදරයක් මට නැති බව හැම වෙලාවෙම මතක තියාගන්න.
ඔයා කෙල්ලෙක් නැති කමට නම් මාව තෝරගන්න එපා.
මොකද මට කාගෙවත් අවසාන විසඳුම වෙන්න ඕන නෑ.
මම ඔයාට ඔයාගෙ ලොකුම දුර්වලකම කියලා දැනේවි.
ඒත් ජීවිතේ දුක , කරදරය , වේදනාව..... සැප , සතුටටත් වඩා හොඳින් මම බෙදාගන්න කෙනා වෙන්නම්.
මට ඔයාගෙ තෑගි සල්ලි නෙවේ.
ඔයාවයි ඔයාගෙ වෙලාවයි ඕනෙ.
පෙම්වතිය වෙන්න ඔයාට මට ලස්සන ජීවිතයක් දෙන්න පුලුවන් වෙන්න ඕන නෑ.
ඔයාගෙ දරුවන් දරන බිරිඳ වෙන්න ඔයාට යම්තාක් හොඳ ජීවිතයක් මට දෙන්න පුලුවන් වෙන්න ඕන.
ලුණුයි බතුයි කන සුරංගනා කතා වල නැහැ මම.
ඒත් ඔයා උපරිම වෑයම ගන්න තැන ,
මම මගේ උපරිම සහයෝගය ජීවිතේට නොවිඳපු දුක් විඳලා හරි ඔයා වෙනුවෙන් දෙන්න සූදානම්....
ඒත් ඒ ඉස්සරහට...
මම මහත් වේවි..
සමහර විට කෙට්ටු වේවි..
පෙනුමට විතරක් ආදරේ එපා.
පැවැත්මක් නැතිවේවි....
ඔයාගෙ වැරැද්දක් තිබුණොත් මම තුන් විදියකට ඒක ඔයාට කියලා දෙනවා.
ආදරෙන් , හොඳින් , සැරෙන්...
ඒ අයිතිය මට ඕන...
ඔයාටත් මම ඒ අයිතිය දෙනවා. ඒත් මට අත උස්සන්න නම් එපා.
මම කවදාවත් ඒ තරම් ලොකු වැරද්දක් කරන්නෙ නෑ.
එක්කෙනෙක් තරහෙන් ඉන්න වෙලාවෙ අනිකා ඉවසන්න.
සාධාරණ උනත් සාධාරණීකරණයට යන්න එපා.
තරහ නිවුණම උකුලෙ ඔලුව තියන් වරද කියාදෙන්න.
මම අඬන වෙලාවට මුකුත්ම කියන්න එපා.
මට උරහිස දෙන්න අඬන්න.
මගේ අතින් අල්ලගන්න.
මාව තුරුලු කරගෙන ඉවසන් ඉන්න.
තව තියෙනවා.
දැනට ඔය ඇති.
අයියට දැනටම මාව එපා උනා නේද ?
ඔහු : මං ආදරෙයි.
ඇය : ම්ම්... එහෙනම් මුලින් යාලුවෙක් වෙලා මට ඔයාව අඳුනගන්න කල් දෙන්න..
ඔහු : ආදරේ ඉල්ලපු ගමං friend zone එකට දානවද නංගී ?
ඇය : නෑ අයියේ...
දැනුනොත් මට ගැලපෙනවා කියලා හදේ දොරට යතුර දෙන්න ඉස්සෙල්ලම හොයන්නෙ ඔයාව....
හදට ගැලපෙනවද කියලා ඉස්සෙල්ලම බලන්නෙ ඔයාව...
මොහොතක් හිතන්න ආදරය කියන්නේ මේකට නෙමෙයිද..???❤❤❤විනාඩි 5k වෙන්කරලා කියවපන් මචන් ආදරයයි,කාමයයි පටල ගත්ත අයට හුගක් වටින කතාවක්... group එකකින් ගත්තේ...

මේ කතාව  ලිංගික ආශාව යන්න කොතරම් ආකාර වලින් පැමිනිය හැකිදැයි මනාව පෙන්නුම් කරන්නක්. ක්ෂිරපායින් දෙදෙනෙක් තමුන්ගේ ජාන වලින් කියපු කාරියට  එකග වෙන්න යන එකයි මේ සිදුවෙන්නේ. නමුත් මේ වැනි වක්‍රමය වෙන වෙන හේතු දාගත්තම තමුන් බැදිලා ඉන්න යම් යම් සංස්කෘතික,ආගමික, ඥාතිමය බැදීම් වලට වරදක් නොකරනවා / බිද නොදමනවා යනුවෙන් ස්වයං මෝහනයකට පත් වෙනවා.නැතිනම් තමා තුලින්ම සාධාරණිය කර ගැනීමකට ලක් කර ගන්නවා.  එවැනි බැදීම් අඩු අය මෙච්චර කතා කිය කිය ඉන්නේ නැහැ. හොදම උදාහරනය තමයි ඉංග්‍රීසි සහ හින්දි ආදර කතා වල තියෙන වෙනස්කම්. ඒක නිසා කොහෙන් ගියත් මොනවා කතා කලත් වචනෙන් වචනේ මේ තමා ලිංගික ආශාව. විවාහයෙන් පසු දෙදෙනෙකු අතර පෙර ආදරයක කරන සමයේ නිරතුරුව පැවති ඉහත ලිපියේ වැනි ලක්ෂන බොහෝමයක් දුරස් වී යනවා. නමුත් අලුත් පෙම්වතියක් පෙම්වතෙක් මේ විවාහක සහකරුවෙකුට හෝ සහකාරියකට නැවතත් මුණ ගැසුන හොත් තම පවුල් ජීවිතයේ අඩුපාඩු වල සිට ඉහත ලිපියේ කරුණු නැවතත් අලුත් තැනැත්තා හෝ තැනැත්තිය කෙරෙහි නැවතත් ප්‍රකාශ කිරීම නිතැතින්ම ඇරෙඹෙනවා. 

No comments:

Post a Comment